قوانین و مقررات
قوانین فروشگاه بهمنظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای فروشگاه و کاربر الزامی است. عضویت در وبسایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و اطلاع از قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند.
- عضویت در سایت
برای ثبت سفارش و استفاده از خدمات ارائه شده اطلاعات کاربر شامل شماره تماس، نام و نام خانوادگی، آدرس، ایمیل و... باید بهصورت کامل، دقیق و صحیح در پروفایل وارد شود. شماره تماس مشتری به عنوان شماره مشتری در سیستم ثبت خواهد شد و تمامی ارجاعات بعدی این شماره برای پیگیری سفارشات مورد استفاده قرار میگیرد
- ثبت سفارش
دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است، پس پیش از تائید سفارش، موارد ذکرشده را بهدقت بررسی کنید. پس از هر ثبت سفارش در سیستم، پیامک تائید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال میشود.پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد؛ بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به طور صحیح در فرمهای مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارشهای غیرواقعی بپرهیزید.
– پرداخت هزینه
دریافت مبلغ سفارشهای ثبتشده از طریق پرداخت آنلاین صورت میپذیرد.در حال حاضر هیچگونه مالیاتی بهعنوان مالیات بر ارزشافزوده محاسبه نمیشود و خریدار تنها بهای کالای خریداریشده را بدون مالیات پرداخت میکند.توجه فرمایید که قیمتهای درجشده بر روی کالاهای وبسایت به تومان است.
– بسته بندی و ارسال سفارش
ارسال سفارشهای شهرستان از طریق شرکت انجام میگیرد و هزینه ارسالبه صورت پس کرایه بر عهده خریدار است. هزینه سفارش فقط به صورت آنلاین قابل پرداخت است. اگر سفارش تا قبل ازساعت ۱۳ ثبت شود کالا درهمان روز کاری ودر صورت ثبت بعد از ساعت ۱۳ در روز کاری بعد به تیپاکس تحویل داده و ارسال میشود. مشتریان میتوانند روند ارسال سفارش را در وبسایت تیپاکس از طریق کد رهگیری مرسوله پیگیری کنند. مشتریان عزیز دقت فرمایند در هنگام دریافت بستهها و سفارشات خود لطفا سفارش خود را در حضور مامور پست باز کرده و بررسی نمایند و در صورت کسر بودن اقلام سفارش از مامور پست درخواست صورتجلسه نمایند و بلافاصله با واتس اپ پشتیبانی وبسایت ۹۸۹۳........تماس حاصل فرمایند. در صورت چک نکردن سفارشات در لحظه تحویل، مسئولیت کسری سفارشات بر عهده مشتری خواهد بود.سفارشهای تهران بوسیله پیک اسنپ الو پیک ویا تپسی در روز و بازه زمانی مشخصشده از سوی مشتری ارسال میشوند. در صورتثبت سفارش قبل از ساعت ۱۴ کالای شما درهمان روز و در غیر این صورت اولین روزکاری بعد از سفارش ارسال میگردد.
– تحویل سفارش
تحویل گیرنده کالا یا نماینده ایشان (با ارائه کارت شناسایی) باید هنگام تحویل کالا در محلی که آدرس آن را در فرم اطلاعات مربوط به ثبت سفارش اینترنتی ثبت کرده است، حضور داشته باشد و کالا را شخصاً تحویل بگیرد. درصورتیکه در دریافت سفارش خود با تأخیر نامعقولی مواجه شدید، حتماً با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید.
– درخواست تعویض کالا
چنانچه کالای خریداریشده با محصول ارسالی برای مشتری مغایرت داشته باشد، در صورت هرگونه اشتباه از سوی فروشگاه، کالای ارسالی بدون تحمیل هیچگونه هزینهای به مشتری، مشروط به اطلاع در ۲۴ ساعت اولیه از زمان تحویل کالا و ضمن اینکه تگ محصول مخدوش نشده باشد، تعویض خواهد شد.تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملاً سالم باشد و بوی عطر یا بدن را نگرفته باشد. تگ کالا روی محصول نباید مخدوش شود. اگرمشتری به هردلیل به غیر از اشتباه فروشگاه قصد تعویض کالای خود با کالای دیگر و یا تغییر سایز کالا را داشته باشد وظیفه و هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری بوده و مشتری موظف به پرداخت مبلغ ۲۰۰،۰۰۰ تومان هزینه جابجایی و تعویض کالا میباشد. درصورت عدم موجودی سایز یا مدل درخواستی مشتری جهت تعویض هزینه تامین کالا به اطلاع مشتری میرسد و مشتری موظف به پرداخت ما به التفاوت تهیه کالا میباشد و در صورت عدم توافق قیمت اعلامی توسط فروشگاه مبلغ پرداختی به عنوان کردیت برای خرید های بعدی در حساب کاربری مشتری باقی میماند.
– ارتباط با ما
ارتباط مشتریان از طریق واتس اپ 09930722733 و پیج اینستاگرم ما limitededition_ir میسر میباشد.